Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Finansbilag eller leverandør

0
Hej

Jeg har en lille virksomhed og bogfører stort set kun hvert kvartal idet jeg dog dagligt bogfører fakturaindbetaling.

Jeg har tidligere været vant til at bogføre fra kontoudtog fra banken for på den måde altid at have en bankafstemning der passer.

umiddelbart ser det ud som om jeg (bare) kan bogføre alle mine udgifter som finansbilag uden at skulle turen omkring leverandørindtastning af faktura for herefter at bogføre betalingen, men kan bogføre direkte på konto og modkonto

Tager jeg fejl??

MVH

Finn
lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (520 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Finn

Det kan sagtens lade sig gøre, at bogføre alle posteringer som finansbilag. Leverandørbogholderi er mest relevant, hvis du løbende vil kunne afstemme kontoudtog fra leverandører og holde styr på, hvilke fakturaer du allerede har betalt / hvilke du mangler at betale.

Mvh

Rasmus Markussen

Algade Revision varetager alle regnskabs- og skattemæssige opgaver for  små og mellemstore virksomheder inden for alle brancher. Vores ydelser omfatter årsrapport, revision, selskabsstiftelse, omstrukturering, generationsskifte, budget, regnskab, skatterådgivning og lønadministration.
Bogføringshjælp af (720 points)
valgt som bedste svar af