Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sletning af Debitor

0
Hej. Jeg har oprettet en debitor hvor jeg også har lavet 3 faktura til. Nu er det sådan at dette var en prøve. Nu vil jeg så gerne slette disse 3 faktura igen så der står 0 kr ud for min debitor. Men hvordan hulen gør man det? jeg kan heller ikke slette varerne da de indgår i disse 3 faktura. Håber nogle kan hjælpe mig
lukket
i Spørgsmål » Andet af
opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej hej,

Normalt vil jeg anbefale, at hente en demo hvis du ønsker at teste med fiktive posteringer, da dette ikke vil have påvirkning på dit regnskab.
I e-conomic kan du ikke slette en faktura, så du bliver nød til at oprette en kreditnota - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/kreditnota-udfra-bogfoert-faktura til fakturaen, hvorefter din debitor vil have en 0 saldo.
Du kan desværre ikke slette dine varer når du har bogført på dem, her har du kun mulighed for at spærre dem, så du ikke oprette faktura linjer ud fra varen.

Jeg håber svaret kan hjælpe dig videre  

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
valgt som bedste svar af