forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forside i det nye e-conomic/administrator

+5
Hejsa

Når man, som administrator, logger sig ind på en kundes aftale i det nye e-conomic, mødes man af et billede hver gang. (indtægter - udgifter- velkommen til...)

Og jeg kan forstå på jeres chat, at det ikke er muligt at fravælge det.

Kunne det måske overvejes? Jeg klikker mig forbi det billede 100 gange om dagen (mindst altså :-)), og er så småt ved at være lidt træt af det.

Håber det kan ændres :-)

Venlig hilsen

Hanna Lund
spurgt 8 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af ABC Regnskab
status opdateret 14 Jul, 2016 af Camilla Jesswein

3 Svar

Hej Hanna

Tak for dit indlæg.

Jeg kan sagtens forstå at klikker man ind på mange kunder i løbet af dagen, så kan det blive til mange klik for at komme væk fra en fane, som vel ikke har den store interesse for en administrator. Jeg kan derfor godt se idéen i at man laver en mulighed for administratoren for at vælge hvilken fane man vil starte i hos sine kunder.

Jeg sætter derfor forslaget som Overvejes, så det kan komme med til næste prioriteringsmøde. :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 9 Apr, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen
En lille opdatering til dette:

Forslaget er prioriteret og der vil blive arbejdet på at få dette implementeret. Der vil blive opdateret herinde på indlægget når der er nyt omkring dette :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Jun, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen
Kunne man ikke forestille sig at vi alle og ikke kun administratorer kunne blive fri for dette totalt intet sigende billede.
Jeg kan ikke bruge det til noget som helst og skulle jeg endelig dristige mig til at trykke på en af knapper lære man jo hurtigt at knapper intet har at gøre med det de beskriver.
Fremtiden skulle gerne byde på at Hjem-fanen indeholder et for for Dashboard over ens regnskab. Grunden til at den er der allerede nu, er blandt andet at det er herfra man kan starte chatten, samt der findes en grøn widget som vil hjælpe nye brugere med at komme i gang.
Hvis man kunne tænke sig selv at vælge hvilken fane man starter på når man logger ind, kan man gå ind på Mine indstillinger --> Redigere sin bruger --> Vælge hvilken fane man vil starte i.
Og det er egentlig denne funktion som Hanna efterlyser at man også har når man går på igennem et administratormodul.

Hej Hanne

Jeg ved godt at dette snart er længe siden, men nu har jeg gode nyheder i forhold til dette.
Det er nemlig muligt at du nu, som administrator, kan vælge hvilken fane du som administrator skal stå i.

For at bestemme dette, går du ind og administrerer den pågældende aftale, herefter går du under det orange tandhjul-->alle indstillinger-->abonnementsstatus-->abonnement.
Ude på siden trykker du på brugere og her nu fremkomme hvor du kan redigere dine oplysninger, ud for dig, og vælge hvilken fane du vil starte i.

Jeg håber at dette nu vil gøre det nemmere ved login og du skal have mange tak for dit forslagsmiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Online regnskabsprogram
 

besvaret 14 Jul, 2016 Forslag af Camilla Jesswein
Hej Camilla
Tak for informationen.
Nu har jeg forsøgt, på mine betalende kunder. Og der virker det fint.
Men, på de aftaler som er internal-abonnementer, der kan jeg ikke? Eller er det bare mig der ikke forstår det?
For det er måske præcis her, at man har brug for det!
Venlig hilsen
Hanna
Hej Hanna
Dejligt at det virker på nogle af dine kunder.

Det lyder mystisk at det ikke virker på internal kunder. Jeg har lige testet det i min egen aftale på en internal kunde og her kan jeg få det til, at virke uden problemer.
På internal kunder fungere det på samme måde, at din administratorbruger ligger under brugere og du herunder kan vælge fane når du trykker på blyanten.

Jeg vil meget gerne høre lidt mere ind til, hvad der sker - fremkommer du slet ikke under brugere eller slår den fane du vælger blot ikke igennem?

Glæder mig til, at høre fra dig, for en ting er sikkert, det skal virke :)
Hej Camilla
Nu har jeg lige forsøgt igen. Men måske misforstår jeg dig.
Jeg logger på min adminstratoraftale.
Vælger en internal-kunde på ikonet 'administrer'.
Klikker på tandhjulet - væger 'Alle indstillinger'
Klikker på 'Abonnement' i venstremenuen.
Og her har jeg kun mulighederne:
Abonnementstatus (Ingen tilmeldte ekstrabrugere)
Tillægsmoduler
Og der er ikke noget med brugere under nogen af dem, så vidt jeg kan se
Hvis du sender via din mailadresse, kan jeg sende dig et screendump, så du kan se hvor jeg er. Eller ring mig op på 25323113, så kan vi logge på sammen.
Hanna
Hej Hanna

du har helt ret. Når der er tale om internal kunder, så vil du skulle gå ind og angive det under administratormodulet ude til venstre på "administrator"-->"brugere". Herinde trykker du på redigeringsikonet til højre og i vinduet der kommer op, kan du angive hvilket faneblad du vil starte i.

Vi vil kigge på, om dette kan gøres nemmere, specielt i forhold til hvis du på en internal kunde skal starte forskellige steder.
Kan ikke love hvornår det vil blive ændret, men vi vil være opmærksomme på det.

Rigtig god fredag til dig :)