Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kreditor faktura med vare u/ lagertræk???

0
Hej

Jeg har lagertræk på alle mine vare, undtagen en som bruges til debitor fakturering (håndtering og forsendelse).

Jeg har dog nu lige købt nogle vare hjem fra en leverandør, hvor der ligeledes var en vare som han er ved at udvikle til mig. Dvs at der kommer flere versioner af den, og den ikke skal bruges til salg, men kun til afprøvning. Derfor ønsker jeg ikke at der er lagertræk på denne vare men at den istedet for bogføres på en konto der hedder udvikling. Det burde jo ikke jo ikke være noget problem..

Men jo. Jeg får en fejl når jeg laver kreditorfaktura hvor der er vare uden lagertræk. Kan det virkelig passe at der ikke kan komme vare ind på fakturaen hvor der ikke er lagertræk.
lukket
i Spørgsmål » Lager af (1.2k points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Jeg beklager.

Jeg kiggede lidt mere rundt i forummet og efter at jeg havde postet denne besked fandt jeg ud af at der allerede var andre der havde oprettet en tråd med det samme behov.

http://forum.e-conomic.dk/forbedringsforslag-til-conomic/lager-leverandorfaktura-med-varer-ydelser-omkostninger-t912.html?hilit=lagertr%C3%A6k#p3278

Så i kan godt lukke denne her
Spørgsmål af (1.2k points)
opdateret af
JEg har oprettet varer med lagertræk, men har enkelte varer der ikke er med lagertræk. Problemet er ved fakturering, så kommer linien ikke på uden lagertræk, men kun de andre. Kan det løses ?
Spørgsmål af (140 points)