forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Revisor/bogholder søges til gennemgang af drift- og likviditetsbudget

0
Jeg skal til at starte en forretning op. Jeg har haft en god sparingspartner på til at hjælpe med at lave drift- og likviditetsbudgetter. Jeg har haft budgetterne forbi banken, men er ikke blevet godkendt til et lån pga nogle fejl og mangler. Nu leder jeg efter en revisor/ bogholder som kan/ vil lave de sidste rettelser så jeg kan få ja i banken.
spurgt 10 Jan, 2014 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af saharastoffer

2 Svar

Hej

Det kan jeg altid hjælpe med.

Du kan kontakte mig via ab@dinrevisor.net eller tlf. 50503460.

Mvh. Anders Bærentzen

registret revisor

Med venlig hilsen Anders Bærentzen registreret revisor Din Revisor ApS dinrevisor.net ab@dinrevisor.net 50 50 34 60
besvaret 13 Jan, 2014 Bogføringshjælp af Anders Bærentzen

Hej

Håber du har fået hjælp til drift- og likviditetsbudgettet.

Vi vil meget gerne hjælpe dig efterfølgende med den generelle bogføring, hvis dette ønskes. Dvs. moms, afregninger osv. efter aftale.

Med venlig hilsen

Steen Møller Nielsen, Topvirk

Tlf. 98 45 77 95 - Direkte mobil 30 55 73 02

Email: stmn@frederikshavn.dk

www.topvirk.dk

Steen Møller Nielsen Topvirk Knivholtvej 2 E 9900 Frederikshavn Tlf. 98 45 77 95 - Direkte mobil 30 55 73 02 Email: stmn@frederikshavn.dk www.topvirk.dk
besvaret 28 Jan, 2014 Bogføringshjælp af Topvirk
løst× 5
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.